Ładowanie...


Zmiany w płatnościach internetowych kartą

Zmiany w płatnościach internetowych kartą
2016-03-01
Informujemy, że od 1 kwietnia 2015 r. nastąpiły zmiany w płatnościach internetowych kartą.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2015 r. nastąpią zmiany w zakresie dokonywania płatności internetowych za pomocą kart debetowych i kredytowych. Zmiany polegają na wdrożeniu nowych funkcjonalności kartowych i są odpowiedzią na Rekomendację Komisji Nadzoru Finansowego, która dotyczy bezpieczeństwa transakcji internetowych.

Od 1 kwietnia 2015 roku każdy Klient, który będzie chciał dokonać płatności z użyciem karty płatniczej w internecie powinien:

  1. Ustalić wysokość limitu transakcji internetowych w najbliższej placówce Banku.
  2. Aktywować zabezpieczenie 3D Secure - (three Domain Secure - usługa oferująca najwyższy obecnie poziom bezpieczeństwa ochrony transakcji wykonywanych kartami w Internecie) na dedykowanym portalu kartowym www.kartosfera.pl.

W celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest podanie w placówce Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym.

W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:

  1. wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
  2. podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;
  3. wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

Portal kartowy będzie dostępny od 1 kwietnia 2015r. i za jego pośrednictwem będą Państwo mogli dokonać następujących czynności:

  • aktywować kartę;
  • zastrzec kartę (proces nieodwracalny);
  • aktywować zabezpieczenie 3D Secure (raz aktywowane nie można już dezaktywować);
  • zmieniać kod PIN karty;
  • zmieniać limity (gotówkowy, bezgotówkowy, internetowy);
  • zmieniać numer telefonu do obsługi portalu kartowego.

Aby zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami jakie oferuje portal kartowy i zobaczyć jak skutecznie poruszać się po serwisie, prosimy o zapoznanie się z podręcznikiem użytkownika (podręcznik użytkownika).

 

Schematy aktywacji nowych usług:

- dla firm:

Użytkownik karty (nierezydent)

Użytkownik karty (rezydent)

Posiadacz rachunku/Kredytobiorca

 

- dla gospodarstw domowych:

Jednoosobowa działalność gospodarcza/Rolnik – Posiadacz rachunku/Kredytobiorca (rezydent)

Jednoosobowa działalność gospodarcza/Rolnik – Posiadacz rachunku/Kredytobiorca (nierezydent)

Użytkownik karty (nierezydent)

Użytkownik karty (rezydent)

 

- dla klientów indywidualnych:

Klient indywidualny - Posiadacz rachunku/Kredytobiorca (nierezydent)

Klient indywidualny - Posiadacz rachunku/Kredytobiorca (rezydent)

Użytkownik karty (nierezydent)

Użytkownik karty (rezydent)

 

Wierzymy, że proponowane zmiany przyczynią się do wzrostu Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą pracownicy Banku oraz konsultanci Infolinii Banku BPS SA pod numerem 801 321 456 lub 86 215 50 00.


Zobacz również
Komunikat
Zmiana godzin pracy Banku w dniach: 24.12.2024r. i 27.12.2024r..
Komunikat techniczny
Utrudnienia w korzystaniu z usługi BLIK (kod T6).
Aplikacja mobilna BSNowyTarg mobileNet
Aplikacja mobilna BSNowyTarg mobileNet dostępna w sklepie AppStore.
^