Uruchomienie usługi BLIK - Przelew na numer telefonu
2025-02-10Chcesz przelać pieniądze, ale nie masz numeru konta bankowego odbiorcy ?
Informujemy, że uruchomiliśmy w
aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Nowym Targu -
BSNowyTarg mobileNet - usługę przelewów BLIK na numer telefonu. Z usługi mogą korzystać osoby fizyczne posiadające
zainstalowana aplikację mobilną. Warunkiem prawidłowego działania usługi jest,
aby w danych Banku klient posiadał zawsze aktualny numer telefonu
komórkowego (
UWAGA! Zmiana numeru telefonu komórkowego wiąże się z ponownym przypisaniem nowego numeru telefonu do numeru rachunku bankowego).
Na czym polega przelew BLIK na numer telefonu ?
Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku
bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem
numerów telefonu uczestników transakcji. Główną zaletą przelewów za
pomocą numeru telefonu w BLIK są: szybkość, wygoda oraz brak konieczności
posiadania numeru rachunku odbiorcy. Warunkiem robienia przelewów na numer telefonu jest zarejestrowanie usługi BLIK, a jeżeli chcemy odbierać przelewy poprzez numer swojego telefonu musimy dodatkowo powiązać numer telefonu z rachunkiem bankowym (w przypadku posiadania dwóch rachunków bankowych jest możliwość robienia płatności z jednego rachunku a otrzymywania płatności na drugi rachunek bankowy).
Maksymalna jednorazowa kwota wykonania przelewu to 500 zł. Limit dzienny to 1000 zł.
Przelewy BLIK przychodzące na
rachunek nie są limitowane.
Jak powiązać numeru telefonu z rachunkiem bankowym ?
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSNowyTarg mobileNet należy kliknąć: „
Więcej” i wejść w „
Ustawienia":
Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”:
Aby zacząć korzystać z usługi należy zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej:
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK ?
- Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z
listy swoich kontaktów (jeżeli wcześniej wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich
kontaktów w smartfonie). System przegląda listę kontaktów i podpowiada, który odbiorca jest
zarejestrowany w usłudze BLIK - wyświetlając przy nazwie odbiorcy ikonkę BLIKa,
- Uzupełnij nazwę odbiorcy (jeżeli wybieramy numer telefonu z listy kontaktowej domyślnie przepisywana jest nazwa kontaktu),
- Podaj tytuł przelewu (domyślnie pojawia się tekst: "Przelew na telefon BLIK"),
- Wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”,
- Następnie zatwierdź przelew kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
Pieniądze trafiają do odbiorcy natychmiastowo,
nawet w weekend.
Dodatkowe informacje: