Ładowanie...


Komunikat

Komunikat
2020-03-13
Komunikat Zarządu Banku w Nowym Targu (#zostanwdomu).

Szanowni Państwo,

mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.
Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.
W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:
1) telefonicznego, pod numerami telefonów:
• 18 266 27 33 - Centrala Banku,
• 18 264 00 23 - Centrala Banku,
• 18 263 00 51 - Centrala Banku,
• 18 262 85 27 - Oddział Niedzica,
• 18 265 93 80 - Punkt Kasowy Łapsze Niżne,
• 18 275 55 35 - Filie Szaflary.
 
2) mailowego, pod adresem: kontakt@bsnowytarg.pl.
 
Ponadto rekomendujemy:
• realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną.
• wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.
 
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.
 
Polecamy zapoznanie się z komunikatem Związku Banków Polskich: https://www.zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Kontakty-z-bankiem-w-czasie-zagrozenia-epidemia-koronawirusa.
 
REKOMENDUJEMY RÓWNIEŻ:
Stosować zalecenia i środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu chorobę COVID-19. Dokładne informacje znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady.
 

 
Zarząd
Banku Spółdzielczego w Nowym Targu



Zobacz również
Komunikat
Zmiana godzin pracy Banku w dniach: 24.12.2024r. i 27.12.2024r..
Komunikat techniczny
Utrudnienia w korzystaniu z usługi BLIK (kod T6).
Aplikacja mobilna BSNowyTarg mobileNet
Aplikacja mobilna BSNowyTarg mobileNet dostępna w sklepie AppStore.
^