Weryfikacja wniosków PFR
2020-12-04Dodatkowe informacje. Bank Spółdzielczy w Nowym Targu pragnie poinformować, że w bankowości internetowej została udostępniona Klientom możliwość spełnienia obowiązku wynikającego z umowy o subwencję PFR, polegającego na dostarczeniu do Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy
(więcej szczegółów).
Aktualna lista kanałów, którymi można złożyć dokumenty:
1. w przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
- za pośrednictwem bankowości elektronicznej, wchodząc na dedykowany wniosek: WNIOSKI -> Wnioski eximee dla Firm -> Tarcza Finansowa PFR dla Mikrofirm i MŚP - Umocowanie,
- na adres mailowy: kontakt@bsnowytarg.pl w tytule wiadomości należy umieścić tekst: "Tarcza PFR".
2. w przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
- osobiście w placówce Banku,
- przesłać pocztą na adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Rynek 11 z dopiskiem "Tarcza PFR".
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.
UWAGA !!!!
Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą (po uprzednim zweryfikowaniu załączonego dokumentu) przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 stycznia 2021r.
Do pobrania: